کارشناس مسئول اداره پذیرش و ثبت نام
مهدیه عباس زاده
محل خدمت: اداره کل آموزش- اداره پذیرش و ثبت نام
پست سازمانی: کارشناس مسئول اداره پذیرش و ثبت نام
مدرک تحصیلی: کارشناسی ارشد برنامه ریزی درسی
تلفن: 55912281 031
شرح وظایف:
- برنامه ریزی و انجام امور مربوط به ثبت نام دانشجویان و نیز مکاتبات مربوطه با سازمان سنجش آموزش کشور با هماهنگی مقام مافوق.
- دریافت اسناد و مدارک (آیین نامه ها ودستور العمل های اجرایی، لیست پذیرفته شدگان و... ) مربوطه از سازمان سنجش آموزش کشور قبل از ثبت نام ، بررسی و مطالعه اسناد و مدارک و اعمال آن هنگام ثبت نام .
- انجام امور مربوط به ثبت نام (پذیرش دانشجویان جدیدالورود، دریافت مدارک و تطبیق آنها با دستورالعملهای اجرایی و جلوگیری از ثبت نام دانشجویانی که اسناد و مدارک آنان مغایر با مقررات مربوطه می باشد) در چهارچوب ضوابط مربوطه .
- ثبت مشخصات کد رشته های انتخاب رشته مقطع تحصیلات تکمیلی و کارشناسی در سیستم سدف
- تهیه ، تنظیم و انعکاس گزارش مغایرتهای اسناد و مدارک پذیرفته شدگان به سازمان سنجش آموزش کشور با هماهنگی مقام مافوق و در چهارچوب ضوابط ذیربط در زمان مقرر.
- انجام امور مربوط به پذیرش دانشجویان تک معرف و تکمیل ظرفیت و دریافت مدارک آنها درچهارچوب ضوابط مربوطه.
- دریافت اطلاعات قبولی پذیرفته شدگان از پورتال سازمان سنجش و ارسال جهت بایگانی در پرونده الکترونیکی پذیرفته شدگان.
- دریافت نمونه فرمهای سهمیه های خاص برای دانشجویان فرزندان شهداء، جانبازان، شاهد و .... و اعمال مقررات قانونی ذیربط
- بررسی و تکمیل پرونده آموزشی کلیه دانشجویان قبل از زمان فراغت از تحصیل (حداکثر تا پایان آخرین ترم تحصیلی دانشجو)
- تهیه، تنظیم و انعکاس آمار دانشجویان جدید الورد (ثبت نام اولیه ،تک معرف و ... ) و انجام آمارهای مقایسه ای نسبت به سنوات گذشته به مقام مافوق .
- ارسال گزارش دانشجویان عدم مراجعه و منصرف از تحصیل در پورتال سازمان سنجش
- ارسال پیام و اعلام کسری پرونده از طریق پورتال دانشجویی به دانشجویان جهت تکمیل پرونده آموزشی.
- استفاده بهینه از نرم افزارهای آموزشی و تلاش در جهت رفع نقص سیستم مربوطه با هماهنگی مقام مافوق.
- تهیه و انعکاس فعالیتهای انجام شده به مقام مافوق
- انجام سایر اموری که در چهارچوب وظایف محول می گردد.